LOVE MY LIFE

Jag vill göra något galet. Något jag aldrig gjort förut, något totalt stört och spontant!
Jag vill ta vara på mitt liv nu. Göra allt jag vill göra nu. Bara åka iväg på spontana resor, festa och umgås med nära och kära. Passa på och njuta av att vara singel och kunna göra vad jag vill. Inte behöva bry sig vad folk tycker om mig, vad jag gör, hur mycket jag festar och vem jag vart med.
Vill bara leva ett härligt liv som jag gör nu. Singel, träffar mina underbara tjejer och bara är, dom är det finaste jag har och dom håller jag hårt om! För inget är så viktigt som mina vänner. Ni stöttar mig alltid och ger mig råd. ♥
Älskar er.





Kommentarer
Postat av: Eveee

Gör nått spontant, åk till Oslo!! ;)

2011-04-25 @ 17:05:35
Postat av: Danne

flytta ihop med mig igen

2011-04-25 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0