TRÖTTER

Nu är Emelie glad. Nu har jag min iphone igen. Och nytt nr. De nr och min iphone ska jag ha ett bra tag nu.
Har köpt jättefina skal till den oxå. Wie! Imorgon jobb sen fika med fina vänner. Sen jobba och sen sova.

Just de, mötet gick bra idag. Nästa vecka börjar ja med första kursen och den börjar jag med hemma. Tror det här är en ass bra lösning, plugga nu, jobba hela sommaren, åka utomlands. plugga sen förhoppningsvis få heltidsjobb efter utbildningen. Sen flytta hemifrån! Låter ganska bra eller ? De absoluta positivaste ja kände idag på informatioenn var att de inte är någon matte att plugga. Jag hurrar. Det gör mig bara ännu gladare, ja avskyr matte. Nog om det, sovdags nu natti ♥

Kommentarer
Postat av: Byggjobbaren

Hej vill gärna träffas i helgen?

Kram byggjobbaren

2011-04-06 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0