MYSKVÄLL

Har haft en helt underbar trevlig lunch/fika med Lisa, hennes pojkvän och en gammal lärare till mig och Lisa som kom förbi och gjorde oss sällskap. Fick desutom en nessisär och solbrillor av henne, tack min fina vän! :)
Pluggade en stund när jag kom hem sen och sen mötte jag upp några vänner på djurgårn. Tjejerna mot killarna i kubb blev det. 1-1 wieho! Drog hem till Viktor sen allihopa, snacka skit och umgicks.

Imorgon väntas jobb, plugga med Rebecka sen möta upp alla igen hos Viktor och grilla. Mysmåndag :)
Älskar såna här dagar/kvällar. När man träffar sina vänner och har de trevligt. En annan grej som kanske ska planeras är festival i sommar. Är riktigt sugen på denna festival. Ser fram emot sommaren nu jätte mkt!

En grej ja diskutera med tjejerna idag.. som ja funderar på hela tiden alltså... blablabla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0