Hjärta

Vad vore världen utan pengar? Pengar är inte allt, absolut inte. Men just för några månader eller år skulle jag vilja vara rik. Bl.a för att kunna åka till Norge, till Eve Och Thea. Det är dyrt där, dit vill jag åka och träffa dom tjejerna. Och Karlskrona. Jävla fucking bensin säger jag bara. Dit vill jag för att se Saras nya lägenhet och träffa henne. Sen vill jag naturligtvis åka tillbax till Ayia napa, och varför inte en sväng förbi Usa, London och Grekland.
Ska nog ta och köpa mig en trisslott imorgon kanske, för någon ggn mina vänner hoppas jag på ett "plötsligt händer det". Och någon jäkla gång ska det hända, förmodligen om 50 år, när jag är gammal och grå.



Sanna C, när drar viii???? PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0