HEY DET ÄR OKEJ ATT SPÅRA UR

Ville bara säga att om 2 dagar åker jag och Elin på 100 % party kryssning.
Självklart sköter jag och Elin mig, dricka jätte lite alkohol, sitta inne i våran hytt i 48 timmar och inte spåra alls.
Fast nääääää, känner inte för att vara lugn. Jag lever bara en gång.
Tror Viktor och alla tycker vi är sjukt jobbiga, vi tjattar vi tjattar och vi planerar hela tiden. ALLA tror att vi kommer vara helt störda, gå av i tallin, glömma bort tiden och glömma hemresan. De vore så typiskt mig. Och alla tror jag kommer hamna i fyllecell. Hahaha neee de blir verkligen inge med det. Men det kommer ju iaf bli värre än Ayia då jag var alldeles för lugn. Oscar och dom ogillar att Elin och jag spårar så mkt, haha oj vad mkt dom kommer få höra när vi kommer hem. Jag är väldigt öppen av mig och pratar av mig, berättar kanske lite för mkt ibland. Oscar och jag hade en trevlig pratstund i fre tex, båda lite halft fulla och jag ville ha lite råd om killar. Alltid lika kul att prata när man är onykter, de får man höra dagen efter.

Imorgon ska jag byta hårfärg, vad för färg kommer upp sen! Men inte svart eller rött iaf... Sedan shoppa lite kläder och sånt där skoj med Elin. Åka ut till ärla och få hjälp av bästa Emil och sen ska vi chilla hos Elin och packa och sova.



Hey, jag har fuckat upp igen, jag har ingen kontroll men hey
det är okej att spåra ur, och rensa huvudet på moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0