En händelserik dag

Blev lite shoppande på tuna park med min fina vän. Skjorta, underkläder och smycken, nu är jag nöjd. Och självklart lite gott att dricka till morgondagen.

Sitter och funderar på hur fan jag ska göra med allt som ja fått reda på idag. Plugga? Jobba? På ons ska jag iaf dit, ta reda på hur mkt de handlar om att vara i skolan och om man kan plugga resten distans. Måste även kolla med sommarjobbet hur många timmar dom erbjuder och hur många dagar i veckan. Nee ush va jobbigt det blev nu. Vill så gärna jobba inom vården i sommar, är så sjukt glad över de. Men utbildningen, efter den får ja jobb lättare...

Förhoppningsvis kan jag försöka lösa de här. Plugga distans dom veckorna ja jobbar sen plugga i skolan när sommarjobbet är slut. Och så ska ja ju åka utomlands i sommar som är i stort sett bestämt , slutet på sommarn fan :) 

Från att inte ha vetat något till att välja mellan 2 saker! Jobbigt säger jag bara.. Och NEJ det här är inte ett april skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0