DO YOU EVER FEEL

Inatt har jag sovit 9 timmar. 9 gudomligt sköna timmar.
Igår tog jag de sjukt lungt. LIte tacos hos Pappa, sen några timmars chill med Sofie. Redan kl 22 hade jag bäddat ner mig i sängen trött som fan. Så nu har jag sovit alla mina timmar jag behövde och är ass pigg nu. Idag ska jag luncha med Rebecka kl 12 efter de bör jag plugga sen chill hos bästa Helen & Andreas. MEN jag är så äckligt sugen på att festa så det finns inte. Men det blir inget. Sparar pengar till nästa helg då Sara is back in town igen. Då kör vi!

Tilläger att min barndomsvän Lisa äntligen är hemma igen efter 2 månader i Thailand. Henne har jag bokat upp en dag under påsken.  Natta och Madde händer nere i Australien men idag åker dom hem. Är jätte avundsjuk då jag önskade att jag oxå var iväg på semester i ett varmt land. Fick jag välja skulle jag vilja åka till Los angeles. Det skulle vara ass coolt att åka dit, att få bo där. Fatta shoppingen, festandet och vädret! Helt galet underbart.




Ta mig dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0