AWESOME

Insåg att jag hade fått pengar idag, det firade jag med att köpa ett sånt sjukt stort halsband. Sen kom jag på 4 timmar senare att jag ville ha ett till. Så köpte mig ett till sjukt snygg halsband, lite mindre men så jävla snyggt.
Nu är Thea hemma, Sara är på väg. Och imorn så är det krök som står på schemat. Åh vad jag har saknat er damer. Eve dock, sitter hemma i Norge. Inte okej inte okej.......... Vi vill ha dig här, åh vad jag vill krama om dig nu Eve. Fattar du det, skulle krama om dig jättehårt och länge!  ♥



Kommentarer
Postat av: EVELINA

Och jag vill krama om dig med! Jag saknar dig och dom andra så sjukt mycket:( åh jag vill vara med er!

2011-04-22 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0