5 April

Har inte mkt att skriva om. Kan ju bara säga att jag jobbar en del nu. Och jag älskart. Hela förmiddagen går åt till att jobba, kommer hem i dryga 3 timmar sen drar iväg jag för jobb som ledsagare. Sen va gör ja sen? Sover, får parkeringsböter och sånt skoj. Jajamensan plötsligt händer det. Fick min andra bötern idag. Så glad var jag inte. Kastade snarare mobilen på gatan och kände att ja var oerhört klantig som fick bötern. Men självklart kommer den då när de är som mest grejer som händer.

Får helt enkelt försöka dra ner på allt denna månad, jippie, not.
Imorgon ska jag på de där mötet om undersköterksa utbildningen. Ska bli kul att se hur det blir hur mkt skoldagar, tider och allt sånt det handlar om. Samtidigt som jag vill jobba oxå juu. De löser sig.

Godnatt! ♥




Best days of my life.

Kommentarer
Postat av: Thea

Bästa dagarna i mitt liv också. Helt klart. Jag drömmer om det varje dag.

2011-04-15 @ 09:25:48
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0