SÖNDAG

Har hela förmiddan setat vid datan, haft beslut ångest om jag ska rösta eller inte. Men till slut gick jag med Eve till röstsaken och röstade. Har hela förmiddan läst om folkpartiet, och jag tyckte de verkade bra. Så folkpartiet blev de. Jag är inte alls insatt i de här ett skit. Jag kunde läst på betydligt mkt mer men har helt enkelt inte blivit så.

Vad har jag gjort denna helg då? Fredan blev de utgång med tjejerna, en av dom bästa & trevligaste utgångarna i etuna. Napa känslorna kom tillbax så otroligt mkt när vi festade hos Sofie. SAKNAR AYIA FUCKING NAPA! :/ 
Resten av helgen, inte ett piss !

Drömde en grej inatt, som jag ibland önskar kunde vara på riktigt och inte bara en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0