SÄMST :@

Sitter och flaggar bort all färg från napa. All jävla bruna färg som jag kämpat med i 2 veckor är snart försvunnen!!!! Mina bruna ben är snart längre inte bruna, dom är bla fult med sår som jag lyckades få sista kvällen i napa, bra gjort emelie ! Snart är dom likbleka oxå, hemskt bleka. Men det får fan inte hända, ska ta tag i det här nu och kämpa i solariet hela hösten!!

Sämst att all färg försvinner så jäkla fort, sämst att man kämpat i solen i 2 veckor och en vecka senare så är de borta. Smörjer in kroppen 24/7 för att behålla färgen men de hjälper fan inget.

Vad händer idag då? JO! Jag ska möta upp 3 snygga tjejer på stan 15.30. Min kära Evelina, Greta Och Sofie. Greta och sofie lärde vi känna i ayia napa. Sjukt att dom var från eskilstuna oxå ju. Ska bli trevlans, har en känsla av att de blir mkt ayia napa snack, har inte träffat dom sen vi åkte hem så kommer bli väldigt mkt prat, men jag gillart :)

nehe om jag ska fortsätta riva sönder mina ben så all min färg försvinner, IRRITERANDE!
Evelina & Jag kommer bo på solcity i höst, räkna med det.

puss på mina fina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0