CRAZY NIGHT

Fick i mig alldeles för mkt igår, för idag mår jag sämst. Inte ofta jag blir full elr bakis. Men igår spårade de, dom lyckades. Utekvällen med ärla och min fru blev galen igår. Men fan vad kul jag hade !
Efterfesten slutade efter ett antal taxi åkningar hit och dit på hotell eskilstuna. Hur ofta övernattar man på hotellen här i eskilstuna liksom? De här hoppas jag verkligen att vi gör om.


Det var verkligen bäst igår, måste skriva att jag gillar att festa och umgås med Ärla. Ett grymt härligt gäng. Dom får mig verkligen att skratta och man har så satans kul med dom. Ta år er killar !
Tack för gårdagen :) Bilder kommer en annan dag, har ingen aning om vart sladden är.

Ikväll blir de verkligen lungt. Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0