värdelöst

Idag är en sån där dag ni vet, äcklig, vidrig, tråkig dag. En dag jag bara vill stänga in mig i mitt rum, eller fly från stan ett tag. Jag känner mig gråtfärdig för absolut ingenting. Skulle kunna gråta ut floder. Japp idag är en sån där tjejdag när jag är arg för allt och egentligen ingenting..

Ni som känner mig vet att jag allra mest hatar höst och vintern. Kommer stänga in mig hela vintern, glo på film under täcket, ha mjukisbyxor 24/7 och inte dricka alkohol. Aa vi får väl se hur de blir med den sista biten där..
Den här säsongen är bara så jävla värdelös!

Just de, 20 000 bilder har hittats på datan. Hela mitt liv fanns där så de känns bra, hoppas de kommer upp lite gamla bilder från mitt tidigare liv. Ångrar fruktansvärt mkt att ja raderade allt när de tog slut, de var ju mina 2 bästa år. Såna bilder som man borde ha sparat istället för att raderat, men i de läget tänkte jag inte. Förhoppningsvis är allt gammalt tillbax på datan. Kalle Ehrlin är guldvärd och förtjänar dagens ros som hjälpt mig med datan.

Nu ska jag luta mig ner i soffan, skruva på högsta volymen på datan i hörlurarna, lägga Selma bredvid mig & krama om henne. Sätter genast på min favorit låt, Dynamite nu. Den gör mig glad för då får jag en flaschback o tänker tillbax på Napa!

I wanna celebrate and live my life, saying ayo, baby let's go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0