TAGGATAGGATAGGA!

Åkte ut en sväng igår med Pappas bil, tog mig en sväng förbi Sofie, uppdaterade henne lite grann om helgen ;)
Sen körde ja hem, elr nej förästen. Jag åkte runt lite, ensam i bilen var jag, högsta volym på i bilen, basen bara dunkade så jävla bra och jag fick underbara flashback! Vart så fruktansvärt taggad till att ba kööööra igen! Blev taggad som tusan till imorgon och till helgen! Sara is back in town, då kör vi! Ska försöka få med mig tjejerna att vi bokar en kryssning nästa vecka, de skulle vara awsome (: Så imorgon samlar vi ihop gänget och hittar på nåt skoj nu när Sara kommer imorn kväll. Förmodligen har vi en del att snacka om ;)

Tänkte på en sak, I wanna celebrate and live my life... tatoo.. mabye?


Ska lägga mig i soffan nu, med en filt och lite kungar i tylösand avsnitt, eftermiddan blir de att träffa Nathalie P & ikväll film med Dennis kanske? Fååår se :)


En bild säger mer än tusen ord,
kroppen säger nej men vi kör ändå. Sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0