monday morning

Sov ända fram till kl 11 idag. De har jag inte gjort en vardag på hur länge som helst. Men dom timmarna behövdes efter lördags natten, då de kanske blev 4 timmars sömn.. Hur som helst så var det skitkul, det var en perfekt kväll. Alla var på toppen humör, gillar mina vänner otroligt mkt, dom är världens bästa.  De slutade hemma hos tvillingarna + bäckman vid halv tolv tiden. Tog taxi dit och var där resten av kvällen. Dock kom securitas, inte okej! Slaggade kvar där och åkte hem på söndan, var hur glad som helst när ja kom hem, min syster är bäst!

Var otroligt seg igår, så de blev teven, datan hela dagen typ. Bakismat sen åkte jag hem till kära helen & andreas för lite film. Ska strax ringa till min barndomsvän och prata lite sen simning med Evelina (Y)


trots våra syskon bråk ibland så älskar jag min syster otroligt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0