I wanna dance with somebody, wanna feel the heat with somebody.

Nu mina kära vänner är det är det helg igen. Om en timme bär de av ner till stan, träffa Marre, sola och sedan hämta upp min goa farmor! Ikväll ska jag på kalas hos min kusin som idag fyller 15, grattis. Blir lite käk och mys med släkten där, sen ska jag kolla på idol med min mupp. Imorgon blir de några timmars jobb med Kicki, sen mot kvällen så kör vi igen. Utgång och alkohol med awsome people. Är fruktansvärt festsugen. Men får bli en lugn kväll, ska jobba på söndag.

Vad har jag gjort denna vecka då? Bla umgås med en vän och glot film och haft de trevligt, träffat tjejerna, myst och gjort absolut ingenting.

Ha en trevlig dag (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0