det värsta någonsin har hänt.

Kommer gråta sönder om de inte går att få tillbax alla bilder på datan. Är arg, ledsen och jävligt irriterad. De här är inte okej, de är fan inte okej att ta bort bilder på datan, inte mina bilder! Ayia napa bilder, sommarbilder, festbilder, alla finns inte ens upplagda har haft tusentals på datan som ja inte ens lagt upp. Vet seriöst inte vad jag gör om dom inte kommer tillbax, de är fan inte okej att du tar bort mina bilder!!!!!!! Är så jävla arg nu!

En killkompis erbjöd sig att hjälpa mig idag, ska lämna datan till han senare idag. Han är Guldvärd om bilderna kommer tillbax!
Hoppas verkligen på de bästa .

:(



Världens bästa resa någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0