de slutar med att de ALLTID blir något.

Söndag kväll redan , haft en mysig helg som alltid. Tacos & sex and the city i fre i farmors lägenhet med kära vänner. Några drinkar hemma hos mig med awsome folk i lördags, och idag lungt, sex and the city och film hemma hos mina vänner Helen & Andreas.

Om ungefär 8 timmar jag jag upp, ska möta Eve för 1 timmes simning, bastu och skitsnack i badhuset. Efter de ska ja träffa Lina för lite snack och bara umgås. Vill att dom här vardagarna ska gå riktigt fort nu så de kan bli helg och så de äntligen är lördag! Inflyttningsfester & grejer. Mupparna Ehrlin och Näckman har bla flyttat från ärla/hällberga för att bo inne i stan. Tror de kommer bli en aning bra där = spårat !!!!
Simon och hans flickvän har nu flyttat ihop, så dom ska vi oxå hem till en sväng (:


Blev kär häromdagen, handlade äntligen min älskade väska. Dröm väskan ja velat haft ett år,
nu står den här hemma, min bruna favorit väska. Jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: lisa

visa bild på väskan! :)

2010-10-04 @ 12:42:46
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bild kommer vännen :)

2010-10-06 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0