bara en massa bla bla blaaaa

I dryga 2 timmar har ja suttit framför den här skitbloggen, försökt få en ass snygg header. Men blev de snyggt? NEJ! Totalt misslyckat. Vill ha ayia napa bilder som bakgrund juu :( Men nu ger jag upp. De får vara sådär fult tills ja får hjälp av någon.


Nu börjar hösten komma . Grått ute, regningt, plaskigt och kallt. Jättekul att ha höst när man har en partner att krypa ner till en sån trist och kall dag, grattis till er som har de! Istället för att ha en pojkvän att vakna vid så har jag Selma & Tarzan, kanske världens mest gosigaste husdjur. Den ena har lite mer hår än den andra och är större än den andra. Men båda är mkt mysiga!

Nu börjar äntligen helgen närma sig! Simmning, solning, presentjakt och sen systemet imorgon med min man Dennis! ( inget seriöst ) Idol på kvällen tror jag? Och så kör vi på en hel del alkohol på lördag, det gillar jag allra mest med denna helg, med andra ord all in på lördag. Sen är ju frågan.. guldig ELLER grå klänning? Hatar dessa problem varje ggn man ska på fest. Evelina får vara min domare på lördag.

sova nu kanske?
aa vi kör på de.
godnatt , Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0