I wanna celebrate and live my life!














Tack tjejer, tack underbara tjejer för en awsome onsdag kväll. De blev några napa brudar och lite blandat folk.
Älskar såna här kvällar, när man har kul och inte vill hem. När man inte vill sluta dansa, man vill fortfarande stå kvar på dansgolvet och härja en stund till, gärna flera timmar till. Älskar den höga musiken och stämningen ute.
Men de allra bästa är ju när alla är på bra humör, det gör hela min kväll faktist. Tyvär tar såna här kvällar slut, man kommer hem helt slut, ja däckade hemma i sängen när jag kom hem inatt. Var så jäkla trött så de va sjukt. Sedan vaknar man upp dagen efter, sådär kl 8 på morgonen ( jag gör iaf) dricker cirka 5 liter vatten och känner hur huvudet dunkar så man bara vill sjunka ner i soffan hela dagen, men trots de, Jag älskar att festa!
Skiter i hur jobbig jag är som tjattar om Napa, igår kändes de som att vi var i napa. Stämningen var fan lika bra som i napa, man kan ha kul i etuna oxå. Satte igång Ayia napa mappen på fb, helt underbart. Flaschbaken kom tillbax, skulle göra vad som helst för att åka tillbax dit med samma gäng och träffa samma människor igen som vi lärde känna där nere.

En ayia napa reunion kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofie du vet veeem

Den resan kommer tyvärr aldrig att kunna göras om. Men fy vilket undebart jävla minne för livet vi har. Jag kommer aldrig att glöma den resan. Så jävla bäst! puss på dig vännen <3

2010-11-08 @ 18:03:16
Postat av: Empa

Puss på dig vännen! Ett minne för livet helt klart <3

2010-11-10 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0