SATURDAY NIGHT, NU KÖR VI!




Första bilden, fest hos Helen & Andreas med Calle och hela gänget, (hade hårförlängning då), andra bilden, på Saras fest. Det var en riktigt kul och sjuk kväll.



Frukost time sådär kl 11 på förmiddagen. Sovit mkt gott inatt. Spenderade gården i Västerås i en ishall med Helen och andreas, tingsryd spelade mot Viik (västerås) Träffade Eve sen, skjutsade hennes syster o hennes kompisar till en fest i torshälla. När man ser dom alldeles sminkade, har tagit på sig 10 liter parfym så tänker jag tillbax när jag själv var sådär liten, elr okej, första året på gymnasiet. När man försökte hitta fester varje helg för att man var för liten för att komma in på krogen. När jag såg dom igår så fick jag flascback från förr. Gud vad roligt jag hade då, det var lite olika gäng man umgicks med men ja minns att ja umgicks väldigt mkt med Rebecka Lantz då, och en massa andra goa tjejer. Man fick inte ens ut alkohol på systemet, då fick man fixa på annat sätt. Vilket var skitjobbigt. Ska kolla igenom hela min bilddagbok någon dag. Där finns alla bilder från 2007 till nu.

Ikväll blir de förmodiligen utgång i Strängnäs  med grabbarna, hoppas på det! Jag, Eve, Marre, Emma och Anna kör ikväll, kommer bli awsome. Snart tuna park med Eve, Erik & Sofie för lite shopping kanske och sedan systemet, klir klir. 

 Pussss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0