PERFECT PLACE

Kollar ut genom fönstret, fullt med snö ute överallt. Jag drömmer mig bort för ett ögonblick till värmen. Alla på min fb ska åka till thailand i februari, jag är avundsjuk. Vill oxå dit. Men jag och Rebecka G åker ju i slutet på januari någonstans har vi sagt, och de ska bli så :) Jag kan inte sluta längta dit, längtar efter havet, värmen och att komma bort från stan ett tag. Att ligga vid en strand varje dag och pressa i solen, de är typ de bästa som finns för mig. Så vill jag leva, vill bo utomlands där värmen finns.

Vet ni vad jag även önskar? Mamma och Fredrik har snackat om att åka till thailand. Jag önskar att dom kom hem idag från jobbet och bah : EMELIE!! I slutet på februari åker vi till thailand, i 2 veckor blir vi borta.
Thailand har alltid varit ett ställe ja velat åkt till. Underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0