AMOR VINCIT OMNIA


Snälla gode gud. Kan inte den här löjligt snygga mannen komma hit och sova bredivd mig inatt. De är något med honom jag gillar, kanske hans vältränade kropp? Eller hans charm? Okej både och, han har fångat mitt hjärta.
Hans roll i Dear john, ja skulle göra vad som helst för att spela tjejen som har huvudrollen, jävlar i havet vilken man. Damn. Sexigt med militär killar !

Hyrde filmen imorse tillsammans med Johanna. Det är en av dom sorligaste filmerna jag sett. Underbar kärlekshistoria, de är så fint! När man är förälskad gör man allt för kärleken, eller hur? Han åker iväg och hon är hemma och väntar på sin stora kärlek. Dom brevväxlar.. Just like old times. Så romantiskt, så charmigt. Får ryssningar när jag tänker på filmen, de här är äkta kärlek. Trots det konstiga slutet så uppfattade ja som att dom blir ihop till slut. Ska ställa klockan imorgon bitti, gå upp tidigt, fixa en god frukost och kolla filmen ännu en ggn, och imorgon ska jag böla, jag ska verkligen fånigt böla hela filmen.. Men de är så jag är.

Beundrar folk som har sina pojk/flickvänner 1000 mil ifrån varandra. Jag beundrar att dom klarar av att fortfarande vara tsm. Några av mina vänner som haft/har sin kille i turkiet, boden, norge, och andra delar i sverige. Hur klarar ni de? Vad är nyckeln till att de håller? För alla tjejernas förhållande har hållt. Om man verkligen är menade att vara tillsammans så överlever kärleken allt tror jag. Jag kan inte ens föreställa mig hur de skulle vara att ha sin pojkvän flera 10000 mil ifrån mig, jag skulle gråta mig till sömn varje dag.
Trots alla hinder, kärleken övervinner allt?

Kommentarer
Postat av: Jessika

Bästa filmen som finns! Man gråter från början till slut!!

2010-11-18 @ 19:08:53
URL: http://Jeessikkaleenaa.devote.se
Postat av: EMPA

håller med dig jessika, underbar film :)

2010-11-19 @ 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0