I SAY AYIA, YOU SAY NAPA. AYIA AYIA AYIA FUCKING NAPA .





Idag är det 10 veckor sen jag kom hem från the best time of my life. Shit pommes frites! Vad tusan har jag gjort dom här 10 veckorna? Har insett att tiden går fruktansvärt fort, om dryga en månad och 2 veckor är det ett nytt år oxå. Vad har jag gjort hela de här året snarare? Det har varit mkt blandade känslor dom här månaderna som ni alla redan sett och vet.

Så, 10 veckor.. festat, festat, festat & återigen festat. Jag tror nästan att jag har druckit varje helg sen jag kom hem från napa, de var EN helg som ja inte gjorde det. Annars kan man säga att vi har hållt igång.

Lite flashback med Thea igår på msn om cypern. Vecka 2 i napa på fredan, dök det upp sisådär 20 killar på hotellet. Kommer ihåg det som att det var igår, vi var lyckliga. Vi låg i poolen när hela gänget dök upp, minns exakt vad vi sa till varandra, hahaha Vi var  i heaven. Alla såg riktigt bra ut och var ett gäng toppen killar! Första dagen i napa tänkte jag, shit det här kommer bli en resa att minnas. Dagarna kommer gå så sakta nu. Hade hem längtan en kväll, jag var trött på alkoholen och värmen lite men det ordnade sig kvällen efter när vi festade med Kalmar och hade en grym kväll. Då ville jag aldrig hem igen, kunde stannat kvar i napa föralltid. Ligga på Nissi beach varje dag och bara leva lyx. För vi hade de jäkligt bra, nu efter så känner ja att vi hade de för jävla bra. De var riktigt sämst att komma hem den 3 september, det var kallt, det regnade och mitt humör var piss. De va mysigt att träffa alla tjejer här hemma igen och föräldrarna men då var man tillbax till verkligheten igen, jobb och alla jobbiga tankar som fanns här hemma.

20/8 - 3/9 - 2010.

p.s jag får inte glömma norskarna, dom var så härliga, saknar! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0