helgen var spårat och sjuuk på många olika sätt, precis som vi vill ha det.

Lördagen spårade, förfesten var mkt trevlig, jag, anna, marre och emma var dom enda tjejerna där. De var runt 15 killar där = KORVFEST! De var bara störda saker som hände, ena killen började blö, jag tappade mitt glas på golvet och fick glas i handen samt den där killen som fick feta hacket på hakan, de måste sys men han vägrade. På vägen ner för trappan till taxin ramlade jag, slog i knät så jävla hårt så ja ville bara börja gråta. Klackskor funkade inte i lördags. Hela knät är uppsvullet men de borde gå ner snart, som sagt jag är van. Krogen var awsome, vilken stämning de var. Alla var på topphumör inget kunde förstöra de alls då. Vi röjde som tusan på dansgolvet på harrys, de var riktigt bra . De slutade i Strängnäs med Marre, Pontus, Rickard och Daniel för efterfest! Tog tåget hem några timmar senare, sliten som tusan efter en natt utan sömn.

Dock kom de fram en idiot på krogen som antingen var ute efter att tjaffsa med mig, göra mig ledsen eller bara ville skapa bråk. Vad du än ville så gjorde du mig förbannad, låt mig vara, kom inte fram och prata med mig om de du gjorde, du vet inte ett skit!

Annars var helgen grymt bra, ser fram emot den helgen som kommer nu :) Då kör vi på lördag igen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0