GOODBYE MY LOVERS, GOODBYE MY FRIENDS.

På eftermiddan ska jag träffa min underbara vän Sofie. Vi ska hämta upp thea och eve och skjutsa dom till deras Norge buss. Så idag mina vänner kommer jag gråta en skvätt, krama om dom underbara napa tjejerna och säga hejdå. Hur ska vi nu kunna snacka ? Hur ska jag nu kunna prata med er, berätta allt skvaller som hänt i eskilstuna?  Berätta om helgens fylla? Hur ska ja kunna få tag i er när ja verkligen vill berätta något för er?  Kommer sakna alla onödiga sms ja o eve skickar varje dag, kommer sakna theas härliga skratt och ja kommer sakna att inte kunna prata med dom lika mkt. Måste man brevväxla med er nu? Skypa ? Ni kommer vara saknade här hemma.


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0