GIRL, YOU ARE AMAZING JUST THE WAY YOU ARE.



Tjejmys hos Thea igår, de var mysigt som alltid. Snacka skit, pruttade och rapade, med andra ord så var allt som vanligt när man träffar dom. Sanna pruttar värre än någon annan, sen kommer Eve. Thea är lite mer den finare, som jag, vi pruttar aldrig. Moa satt bara och skrattade. Tänk hur jag hade de i Napa med dessa tjejer, Sanna pruttade och gjorde allt möjligt, Thea var ganska cool, Eve var totalt crazy, la en brakare lite här och där och Sara är väl den som visar mest på korten haha.

Ska bege mig mot rusta för att köpa solpuder snart, bästa solpudret ever. Köp de, 50 kr!! Sen ska jag och Evelina sola på solcity, vi ligger i hårt nu och solar 2/3 ggn i veckan. Snart får inte ja sola på 2 veckor pga av tatoon så passar på nu. Vill vara lika brun som vi var på bilden, våra ben var brunare än någonsin då!

Imorgon hörde jag något om alkohol hos Sanna med folk, sista ggn vi festar tillsammans med Eve & Thea. Imorn kommer jag vara full & glad, på söndag/måndag kommer jag vara ledsen när tjejerna åker..Kommer vara arg på dom :( Och gråta sönder när vi säger hejdå till dom..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0