at nathalie's place


Saknar skolan lite faktist. Spex foto 2008 SMSE




Var uppe ovanligt tidigt imorse, har vaknat runt 11 varje dag annars. Men idag tänkte jag besöka min vän Vasilevski lite granna, snacka skit och sånt där som vi är bra på. Dom där snygga byggarbetarna som håller till hos henne är tyvär inte här idag. Vi misstänker att den snygga av dom är förlovad oxå, fuck.

Om en timme ska jag möta upp min mupp vän Emil på stan, han ska hjälpa mig att hitta en data, tack gode gud för att Emil är sån datanörd och vill hjälpa mig. Bra med killkompisar ibland.

Har tänkt på de där med singellivet, jag och natta sitter och diskuterar de nu. ALLA verkligen ALLA hittar pojkvän. En mysig, rar, trevlig pojkvän. Medans hmm jag är kvar här.


p.s idag börjar de snöa, dom där 46 graderna i Napa första veckan
får gärna vara här nu, hatar kyla, hatar vinter d.s


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0