Your love is my drog

Måste börja med att säga att igår spenderade jag kvällen hemma hos Oscar i hans lägenhet med ett grymt härligt gäng! Ni är jävligt bra, satt och kollade filmen Taken, och så skrattade som bara den åt sjuka saker, ja åt allt möjligt. Vet inte varför allt var så kul egentligen. När jag är med alla er mår ja så satans bra, är så lycklig! Och även alla andra vänner oxå, ni gör mig fruktansvärt lycklig. Hade aldrig klarat allt utan er!

Och idag har jag varit på St eskil, johanna hade gesällen idag. Så hon färgade utväxten, de röda och så gick ja in till ett rum där dom stod och kolla hur håret och de blev. Ja tycker Johanna är grymt duktig och hoppas de går bra för henne imorn oxå. Men ja ska iaf färga bort de röda, de går ut alldeles för fort, och har inte råd att färga håret 2 ggn i månaden liksom. Men funderar väldigt starkt på att göra de riktigt blondt där, de är trots allt sommar snart och ja vill inte se så vanlig ut, de vanliga svarta och allt. Ska höra med henne vad hon tycker om de :)

Och ikväll är jag hemma. Kan ni fatta de? Emelie Dahl ska vara hemma en lördag kväll? Jag har festat 11 veckor i raken, så jaa kanske på tiden att ta de lungt. Mamma gillar att hennes dotter är hemma iaf de syns hehe. Men har ju inte ekonomi heller just nu, med tanke på tatoon som går på en del och den vill ja verkligen göra oxå! Dessutom är de bestämd utgång på Ons så ja spar alkoholen till då o säkert nästa helg oxå :)

Så har varit och hyrt filmer med Mamma och dom, köpt lite gott och ska kolla film me dom sen. Och så hyrde ja Twilight den första till mig själv att kolla på inatt, såg den för ett årsen men minns inte så mkt av den, bara killarna då såklart ;) Vem glömmer bort dom ? haha.

I veckan så händer en hel del oxå. Veckan börjar dock inge vidare, ska på begravning på måndag. Min gammelfarfar dog för en månad sen ca så ska på hans begravning, första ggn ja ska på begravning, känns inge vidare alls. Jag gillar inte att snacka om begravning o döden och sånt, ja tänker bara på en massa då. Men jaa så ska dit iaf.. Tisdag är de TATOO! Och onsdag utgång, torsdag så är de bal för rekarne, ska dit och kolla sen fira min fina farmor på kvällen.. Har lite saker att se fram emot och andra saker inte så speciellt mkt.

häromdagen var en skit dag, stängde av mobilen ett tag och bara var me lina.
hade ingen lust att snacka me nån, hade ingen lust med ett skit.
Lina frågade om de var så illa, och ja de kändes så då faktist.
Ibland har man såna dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0