datumet vi alla har väntat på

2010-05-27 så är det äntligen dags för biopremiär av sex and the city 2. 1an var ju grym och 2an verkar ännu grymmare. Höll på att dö av garv när jag kollade 1an, kommer ihåg att jag såg den på bio med eve och lina, 2 årsen var de, shit va längesen.

Ska bli kul att kolla på den imorgon, Carrie, samantha, Charlotte och Miranda spelar sex and the city så jäkla bra. Har kollat på trailern av 2an och den kommer nog vara riktigt bra, annars blir jag besviken. Har inte varit nå vidare fan av programmet annars när de sänds på tv, men jag funderar starkt på att köpa hela boxen och kolla på. Men har totalt fastnat för de på senare åren. Dom lever ett glamouröst liv i new york där det händer något varje dag.

Så imorgon ska jag, Marre, Madde, Lina, Sofie, Natta och Jessika käka på ming runt 7 tiden sen kolla biopremiären av sex and the city. Har sett fram emot att se den, och imorgon är de äntligen dags, självklart måste man se den på premiären ju :)

Sex and the city stämmer verkligen in på en sak, det är om vänskapen, Carrie och dom har alltid ställt upp för varandra och de är ju så det ska det vara. Dom har aldrig tagit killen före sina tjejer, för så tycker jag att det ska vara, vännerna ska alltid komma i första hand! Vännerna kommer man ha livet ut, men de vet man ju inte om man kommer ha killen? Så på de sättet älskar jag sex and the city, ett härligt tjejgäng som har så otroligt kul med varandra och drar ut på krogen och lever livet fast dom har pojkvän. Jag blir så glad av att titta på sex and the city. Och klart man önskar att man hade deras glamourösa liv ibland, kunna shoppa vad dom vill och há pengar hela tiden.

Blir en riktigt mysig tjejkväll imorgon.
Längtar som en tok till imorgon nu!!!

puss på alla mina underbara, snygga, fantastiska tjejer som finns där för mig varje dag.
hade inte klarat vardan utan er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0