bruds, you rock my world!

Kan börja med att skriva att jag rekomenderar starkt att se sex and the city 2.
Helt sjukt bra film, och shit vilken kväll det var igår oxå. Helt underbart tjejgäng, men saknade ju pedersen :/
Vi käka på ming först, tycker synd om alla som jobbade där igår. Dom tyckte nog vi var skitjobbiga som skrattade hela tiden och ass högt, haha och servitören tyckte nog oxå vi va jobbiga som skulle ha de och de o de :)

Det var nog ett tag sen som jag skrattade så sjukt mkt som jag gjorde igår, och egentligen vet ja inte åt vad? ekorrar? haha är dom roliga? aja hur som helst så skrattade vi igenom hela middan, vi var nog inte tyst en minut ens. Vi har verkligen hel skum humor, som skrattar åt allt möjligt ju, men de är så härligt att man kan göra de. Så härligt att träffa tjejerna och man snackar om helt sjuka grejer. Och sen blev de ju filmen, FAN VAD BRA DEN VAA!! Helt kär i den, den va tusen ggn bättre än 1an helt klart, och ja vill se den igen på bio nuuu. Samantha ä'r ju helt sjuk i filmen ass¨, fyfan när hon typ hamna i fängelse och allt! HAHAHA åt sjuka grejer. Ajaa ska nog inte avslöja nåt mer, men ni måste se den. Och killar, seriöst ni kan oxå titta på den ! Sluta larva er o säg att ni inte vill de, gå med tjejen och titta på den nu :)

gårdagen var verkligen bäst, sånt här får man försöka göra oftare. För de va så kul att bara ses vi tjejer, inga killar med eller nåt. Bara vi tjejer, och snacka skit och en massa :) bara mysigt att ses. Så tack för en hel grym kväll tjejer, ni gjorde verkligen min torsdag! har vart halv deppig hela veckan och att träffa er gjorde allt så mkt bättre.

Idag ( lördag ) så blir det utgång igen såklart, ska förfesta hos helen & colle sen O'learys :)
Kommer bli grymt som vanligt.

jag kommer alltid att bry mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0