18 Maj 2010

haft haft fullt upp hela helgen så har inte suttit så mkt vid datan.
Träffa Natta & Denise i fredags, var hemma hos mig, de va så mysigt att träffa dom och sitta och prata om skol tiden och så. I lördags åkte jag ut till linas pappa på landet, vi låg och solade några tim i de underbara vädret sen drog jag hem, stressad som fan för att börja fixa mig. Jag gillar inte att stressa får lite panik, och ibland känns de som att jag bara vill skita i allt då. Skitsamma, hade kul iaf. Vi var hemma hos alex sen blev de harrys, hoppas de blir fler ggn :) Och i söndags tog jag de bara lungt och träffade min bäste vän Helen, kom på att vi har varit kompisar i 5 år nu, helt sjukt vad fort tiden går och vilka minnen vi har tillsammans! Så vi var hos henne och helen och kollade barca spela och snacka bara.

Bilder från helgen får kommer en annan dag!
Ska ner på stan senare och träffa sofie & Natta. Måste fixa biljetter till SEX AND THE CITY 2!!!! ;D Den verkar så jävla bra! Kommer bli ass kul, ska ut och käka kanske innan bion o grejer, en tjejkväll med andra ord =)

har även fått mammas lilla atos nu, hon köpte en ny i helgen så nu är den min. Så jäkla skönt, men ja betalar bensinen nu. Har fått en stereo av helen oxå så Oscar ska fixa dit den i veckan, och ja lova han att bjuda han på mat då haha, så tacos får de bli.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0