värmer i hjärtat..

Blir så glad över att höra när vänner till mig säger:

Emelie du gör mig så glad! Du är en så underbar vän.
Sånt gör verkligen min dag, att få höra komplimanger om hur jag ser ut elr hur ja är.
Sånt gillar jag, har oftast väldigt svårt att ta åt mig, har extremt dåligt självförtroende och har alltid haft det, har alltid varit osäker i mig själv, men ja lovar att ja ska bättra mig, ja måste bli de, få de där självförtroendet och tycka om mig själv för hur jag ser ut, och kunna säga att ja ser bra ut. Men jaa någon ggn ska ja kunna göra de.

men ja blir iaf lika glad varje ggn ja får höra nåt sånt av mina vänner, de värmer i hjärtat ska ni veta tjejer.

ni är guld i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0