=/

Ibland kan allt kännas toppen, och ibland så suger de totalt.
Nu är en sån tid, ja mår så otroligt bra när ja träffar vännerna och allt! Men de är just en sak som är jobbigt, du :/ Jag hoppades på att jag skulle glömma dig fort för att göra allting lättare, men de går inte.
Trots att de har varit så mkt jag inte riktigt förstått och varit arg över så saknar jag dig !
De är otroligt jobbigt att släppa taget om dig, jag önskar vi kan ge de en chans till.
Från att inte ha vetat hur jag velat ha det så vet jag nu.. dig, bara dig.

De är jobbigt att inte veta hur du tänker och har de, jag mår dåligt när du mår dåligt.
Du va inte bara min pojkvän, utan min bästa vän.

Jag vet att jag var velig då och visste inte, men nu är de helt annorlunda.
Det gör så ont att inte vetu hur du tänker, och att vi inte pratat med varandra sen vi gjorde slut. Det var inte såhär jag ville att de skulle bli.

jag har inte glömt dig, och du? ja älskar dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0