TONIGHT IS GONNA BE A GOOD NIGHT

Är taggad till max nu!
Förfesta hos Erik först med härligt folk sedan bär de av till O'learys!
Ser fram emot kvällen som tusan nu, det kommer bli grymt =)


haha gårdagen var trevlig den med förästen, film hemma hos Oscar sedan åkte vi runt mest och bara var. Åkte till någon fest och va där 15 min sen åkte vi hem och sov.
haha just de, de finns ju ingen sterio i Mammas bil och de suger, så vi fick ta såna där högtalare som man har med mobilen och spela. De såg jäkligt muppigt ut hahah. Kul att träffa Oscar och kim igår, ska försöka få med mig Oscar ut med oss ikväll nu :) Nehe vad ska man göra under dagen idag då? Funderar på vad man ska ha på sig ikväll kanske, annars blire väl datan och en massa vänner avsnitt. Just de, fan jag är me i eskilstuna kuriren idag! Dom kom förbi och prata me mig, pedersen jesper o benny på stan igår om kläder. Har inte sett hur de ser ut än, men ska gå till affären o köpa tidningen snart, ja lär ju se hemsk ut!! Känner mig på ass bra humör idag, känns som de kanske börjar ordna upp sig.

pappa, vi ses i dimman ikväll ;)


P.S JAG VET EN SAK SOM INTE NI VET, EN JÄTTE ROLIG SAK SOM JAG ÄR
JÄTTE GLAD ÖVER. MEN INGEN FÅR VETA DET ÄN, MEN SNART SÅ ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0