IF I COULD TURN BACK TIME

jag ljuger när jag säger att jag mår bra,
jag mår inte bra just nu. Har så otroligt svårt att gå vidare!!!

Känt mig deppig hela dagen, jag bara tänker en massa, jag önskar att man kunde backa tillbax tiden ibland..
Men idag när ja logga in på FB ser ja meddelanden som gör mig glad, inlägg från underbara vänner.
De var ord jag ville höra, och behövde höra, alltså fan, vad skulle jag göra utan mina tjejer?
har skrivit de förr och ja skriver de en ggn till, ni är bäst !


& vet ni en annan sak? Jag vill tatuera mig, nu!! Är så grymt sugen.
kanske ska börja spara ihop pengar och tatuera mig snart?
Men måste verkligen börja kolla vad ja verkligen vill ha. Vill så gärna tatuera in vänner, familj , kärlek på latin.
Men har seriöst ingen aning vart jag ska göra de, någon som har ett förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0