PAARTY IKVÄLL!! ;D

Äntligen lördag!


Fan har varit vaken sen halv sju imorse, vad är detta!? Varför kan jag inte sova ut för?
Jag blir galen, jag vakna till och med tidigare än Vasilevski! Ajaaa ja kommer vara trött ikväll nu iaf.
Nathalie ska ju ha sin 20-års fest idag (lokalfest) ska bli så otroligt kul! Så ska hem till henne o sätta dit mitt löshår, hem, sedan ska johanna hjälpa mig me håret sen hem till Erik och sofie. Och marre ska prova sminka mig elr, hon ska göra de skit snyggt :) Sen vidare till lokalen då, så de är fullt upp idag.
Kvällen kan sluta på vilket sätt som helst, men ja hoppas de blir en bra kväll! Mina tjejer är ju där och stöttar , då kan de inte bli något annat än bra =)

Juuust de, var ju i västerås igår! Säger bara en sak, att shoppa med Marre jaa vad ska man säga, haha. De tar tid, hon är rolig hon, men de är bara kul att gå runt. Åkte tåget dit vid elva så var framme halv tolv ca, gick ner mot stan och börja kolla, käkade lite spicy vid 3 sen fortsatte shopping rundan ända fram till halv sex (: haha. Sen var vi tvungna att åka buss hem, för de va ersätt ist för tåget så då åkte vi gratis hem! Jippi, dom på Sj vet ju seriöst ingenting om något, dom förklarar allt som skit! Och försökte lura på oss att betala en massa pengar, aldrig i livet! aja de blev iaf ett par skor, ( som ja kanske har på mig ikväll? ) en ring, bh, tröja o armband, fick en slant av pappa att shoppa för men hitta inte en enda snygg klänning ja vill ha ikväll! Typiskt. Var hemma vid 8 igår kväll så blev väldigt lungt när ja kom hem, ett par vänner avsnitt o popcorn sen sov jag.

HAA EN BRA KVÄLL, FÖR DE SKA JAG HAA ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0