Jävla mobil!

När jag kommer hem inatt så gör jag inget med mobilen, lägger den bredvid sängen och ska sova.
Helt plötsligt börjar den få nå jäkla ryck elr nåt, skickar en massa tomma sms till marre, vill ringa hela min kontaktlista, jag fatta inget. Jag gjorde inte nåt med den, och luckan var dessutom nere då ska den inte kunna göra nåt. Försöker stänga av mobilen men den vägra, den fortsatte ringa och hålla på. Till sist stängs den äntligen av i ca 30 sek och så börjar den lysa, då har lampan på mobilen börjat gå igång! Lägger mobiljäveln under kudden och somnar. Sen vaknar ja kl 8 sätter på den och den funkar som vanligt igen, hel skum.

Så nu ska ja bara hitta mitt kvitto, lämna tillbax den och ska fan få en ny! Har inte ens haft den ett år, aja skumt hur som helst att den börjar leva sitt liv bara sådär haha.
vad är de med alla dessa mobilen och datorer? Kommer snart slänga min data ut genom dörren och syrrans med, syrrans data stängs av helt plötsligt, utan förvarning och min jaa, säg va den inte gör? Den är sisådär 4000 år gammal så ja skulle behöva en ny nu, klarar mig inte en dag utan datan!

& imorn äre fredag redan, dagarna går väldigt fort nu. Marre vill ha med mig på fest imorn, är inte på fest humör! Ska ju ut på lördag så får bli lungt imorn, har varit ganska mkt nu varje helg och varje onsdag så nee vill ta de lungt :) men på lördag blir de utgång me härligt folk, då jävlar :)

nehe ska sluta babbla nu, ha de bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0