GIRLS

GE MIG HELG, HE MIG LÖRDAG! ÄR PÅ VÄRSTA DANS HUMÖRET, SITTER OCH LYSSNAR PÅ GIRLS JUST WANNA HAVE FUN ME MILEY CYRUS OCH JA ÄR TAGGAD TILL TUSEN.

Och vet ni va de absolut roliga är? att hela tjejgänget kommer vara där =)
Ska bli kul som tusan, och nathalie kommer nog bli nöjd över våran present hoppas jag ;D
är bara orolig över en sak, men hoppas att det går bra iaf.. :/


nehe ska utföra lite ärenden idag sen kanske svänga förbi pedersen? har hört att hon är mkt bakis idag, så kan ju kolla till tösen hur hon mår =)

& imorn drar ja och marre härifrån från etuna ett tag oxå, ska checka efter lite kläder (:
So hello shopping!

brudar ni är mitt allt, ni är guuuld



Kommentarer
Postat av: Helen

Tack gumman, allt känns bara skit just nu =(

2010-03-11 @ 16:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0