FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR ETT ÅRSEN..


















Ett årsen idag, ett helt år har gått sen jag tog studenten. Jag hade inte världens bästa klass, vi var långt
ifeån perfekt men student dagen den var fan perfekt. Trots allt skit som de hade varit i skolan så var de ingen som brydde sig alls slutet på skoltiden, alla prata med alla och umgicks tillsammans, de var underbart. Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur känslan var den dan. Champangne frukosten hemma hos Jennie, sjukt jävla bra stämning i skolan, alla var så lyckliga och fulla. Alla gick runt och sjöng hela dagen, jag ryser bara jag tänker på de.. Och matsalen, alla sjöng som tokar hela tiden under middan. & innan man skulle springa ut, alla stod beredda och ville bara springa ut, asså shit! HEEEELT SJUKT BRA! När vi sprang ut börja denise gråta men jag höll mig, ville inte förstöra sminket, och ja minns va de första ja sa när ja kom fram till mina föräldrar och alla.. jag bah vart är daniel? hehe...
De va så kul att möta allihopa, vänner, familjen och en massa andra, fick en massa gosedjur och en massa god saker att dricka på flaket. Flaket var fan ABSOLUT DE BÄSTA, åkte runt i över 2 timmar shit alltså. Och sen så släppte dom av oss på djurgårn och ja åkte hem och möttes av hela min underbara familj/vänner/släkt och dåvarande pojkvän. Fick helt sjukt bra presenter och åt god mat och drack en massa. Efter de blev ju förfest hos madde me några i klassen sedan utgång :) Krogen var fan helt sjukt kul, sen vandrade man hem kl 2 på natten, ont i fötterna som in i helvete efter typ 4 timmars dansande.. 
Bästa dagen/Kvällen/Natten i hela mitt liv.

Studenten är ett minne för livet & jag saknar den dagen otroligt mkt,
det var en dag allt var perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0