Sunday












Hittade tyvär inte alla igår, 3 st som jag ville ge en ros hittade jag inte :/
Men vilken stämning det var, var först på rekarne och träffade erik & simon, (eve såg jag aldrig)
det var sjukt mkt folk och alla var jäkligt taggade. Så kul att se alla vara såå glada ;D
Sen var de ju rinman, där jag hade flest att besöka, jessika, nathalie, emil, Lina och ett gäng andra träffade jag.
Gick runt på stan sen och tittade på alla flak, sedan bär de av till pedersen för lite mat och studentfirande, var där ett tag sen vidare till johannas place :)
Sen under kvällen var ju jag och sofie taxi, allt kom inte förän vid halv två på natte, låg i stort sett halv döda hos mig och kollade vänner, men jäklar vad pigg man blir när man kommer ut sen och kör runt lite. Så skjutsa eve och hennes kompis på efterfest, sen åkte jag ända ut till ärla för att skjutsa hem Emil :) & så Sara, filippa och matilda lite senare. Så kom hem runt 4 inatt svintrötttt.
Ska käka lite frukost nu sen gå ut & lägga mig i solen tror jag, sen åka ut till ärlas hemma match och kolla.
Har bott själv hemma hela helgen, ingen pappa, a-k, hund elr småsyskon, dom åkte till lidköping i fre och kommer hem idag, så jäkla skönt att vara helt själv hemma ser fram emot när dom åker till grekland wohoo (: haha

Grattis alla studenter & hoppas att ni hade en grym kväll igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0