MINNS GÅRDAGEN, SÅ JÄVLA BRA.

Jag njuter av varenda bild från gårdagen. För kvällen igår var så jäkla bra.
Ni vet när man verkligen känner att fan vad kul jag hade ikväll, så ska alla kvällar vara. Så gårdagen var verkligen en sån kväll, vi styrde upp allt hos mig. Bjöd på en sjukt god bål som alla drack upp fort & blev fulla som tusan. Melonen den smakade riktigt mkt vodka haha. Lite snacks och så satt vi utomhus hela kvällen och hade de otroligt trevligt, sedan bär de av till åbryggan där de va proppfullt med folk, jag hade handbojor på mig hela ute kvällen som brudarna tvinga ha på mig.. jag fick ett halvt glas röd vin på mig, rammlade och flashade i stort sett allt för ett gäng killar bredvid mig. Och jaa de säger väl i stort sett allt?!
PUSS PÅ GÅRDAGEN!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0