leva livet

tog en liten tripp till frövi och hälsade på min barndomsvän Lisa, skönt att komma från stan en dag och vara ute hos henne & snacka skit. Blev dock fel väg hem, har ingen aning vad ja tog för jäkla väg, de va inte samma som ja åkte dit. Var helt plötsligt i Köping sen Eskilstuna tillslut så ja kom hem iaf hehe.

Fick sen besök av sofie, och bestämde att färga mitt hår + lösishåret. Snackade skit, skrattade och umgicks. Planerade helgen lite, blir Ärla på fredag kväll och lite tårta bakning på lördag innan kvällningen. Sofie tyckte att ja skulle baka en tårta, jordgubbstårta, så det blir nog så :) 

Annars rätt fullt upp hela veckan, ska träffa Jessika imorgon och sola hemma hos henne, torsda miroi möte sen träffa Lini och sen åker ja till kungsör på fredag & besöker becka, sen vare ju HEEELG! ge mig LÖRDAG =)

fullt upp varje dag, precis så det ska vara :)

puss på alla mina fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0