förändringar

Självklart kan förändringar vara bra, men inte alla förändringar.
När någon ändras så pass mkt att den blir dum i huvudet, då är de fan inte okej.
När någon behandlar folk illa, beter sig som en idiot och jaa, jag kan fan säga hur mkt som helst.
Jag riktar inte in mig på just en person, ja menar allmänt. Varför låtsas vara någon annan förr? Stå för den du är ist jävla töntar.

Jag tycker de är patetiskt, och jag har ingen respekt för såna heller.
Jag behandlar folk som jag själv vill bli behandlad. Och behandlar folk mig illa då behandlar jag dom så.


hur som helst, fredag imorn. Vilket innebär kungösr sedan långt ut mot landet på kvällen, ja snackar om Ärla haha. Dom ska ju möta Bk sport hemma, de får jag inte missa och så är ju emil skyldig mig pengar så dom ska jag faktist ha ;)

LÖRDAG, FEST FEST FEST!! Vill ha en cider nu, känner hur grymt sugen ja är på en bacardi brezer mango..
skulle smaka gott nu.

avslutar inlägget med en bild på mig och eve, taget en söndag eftermiddan ute i sundbyholm, puss på dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0