Födelsedag, Midsommarafton, Filmkväll.. GRYM HELG!























Såååååådärja!
Fredaan: MIN FÖDELSEDAG!!! JAG ÄR NU 20 ÅRRR! :) Men blev som sagt firad dagen innan, men var hos kusinerna på midsommarafton under dagen, käkade lunch och drack en massa, och så var vi på djurgårn och så.
På kvällen bär de av till Ärla för att spendera kvällen där. Åkte ut dit med Marre & Sofie. De var ass kul, det blev en lugn kväll men jag hade kul ändå. Vi var hemma hos tvillingarna Oskar & Linus. ( alla grabbar spelar i ärla laget) och så var kim, filip, dennis, kangas och emil där oxå. Hur som helst, hade de grymt trevligt och de hoppas ja verkligen att vi gör om igen snart :)

Lördag: Sjuukt seg dag. Sov inte många timmar den natten, pappa o a-k åkte till grekland tidigt på morgonen, sa hejdå och var lycklig när dom åkte haha. Åkte och inhandlade lite tacos grejer med sofie, hämta upp natta och käka tacos hos mig. Marre dök upp ett antal timmar senare, snacka skit och hade ingen aning vi skulle göra på kvällen, ärla kanske skulle komma hit men icke så. Inge dricka blev de iaf inte,  Alla låg trötta i soffan så de va lika bra. Vi spar krafterna till nästa helg ist ;) Sara, eve och carro kom förbi. Sofie o marre drog tidigt så resten av tjejerna va kvar. Snokade runt på datan, kollade tv och alla sket på sig för vi kollade på the ring filmerna! Brudarna drog 02.30 inatt och nu är jag häär vid datan. Ska till Mamma sen och bli firad o grejer där, wohoo!

tuppen upp för den här otroligt mysiga/härliga helg.
tack för en sjuuukt trevlig midsommarafton!! Helt klart bästa födelsedagen, och en av dom bästa midsommarafton oxå :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0