Längtar en aning mycket.

Emelie, Sara, Eve & Thea kommer åka utomlands i 2 veckor om 4 veckor!
Runt den 28 augusti så drar vi, hittar vi en ass billig o bra resa innan de så blir de nog de isf. Om 3 veckor är de dags att packa väskan, får lite panik över de. Vad ska man ha för skor? Klänningar? GAAAH! Måste verkligen kolla igenom min garderob vad man ska ha med sig och hur mkt av allt. Och så är de så mkt annat man ska fixa o ha med sig, solskydd, sololja ( såklart!!) Hårprodukter och jaa en massa sånt.

Längtar verkligen som en tok, har smidigt lite planer med tjejerna som ska göras innan vi åker oxå,
sjukt jävla nice :) Känner mig på grymt humör idag, äntligen kommer jag åka. Äntligen blir det av!!!!
har en stark känsla för att de kommer spåra totalt, men jag gillart !

söta sofie kommer över ikväll, ska sätta på filmen remember me och dregla en aning mkt eftersom robert pattinson är med.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0