In my head

Bestämde mig för att göra en ny blogg. En blogg som bara jag kan läsa och jag har lösenord.
Kan känna att de finns så mkt ja vill skriva av mig ibland, men eftersom ja har lagt ut den här bloggen så alla kan läsa så bestämde ja mig för en ny. En jag kan skriva i när ja är arg elr vad som helst o vill totalt skriva vad jag vill. Då behöver ja inte bry mig om vem som läser den. Men den bloggen behåller jag för mig själv.

haft en mysig dag för övrigt idag, träffat sara & eve och handlat lite inför helgen. La undan en ass snygg klänning som blir min imorgon! en turkos vollang som jag tänkte ha på lördag, äntligen köper ja nåt nytt. Känns trist att ha samma gamla svarta elr guldiga klänning nu.

Nu väntar sängen, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0