BANANAS, STEKA, SPÅRA!!!!!!

IKVÄLL ÄR DET ÖRÅD I SARAS STUGA MED TJEJERNA!
UTOMLANDSRESA SKA PLANERAS!!!

Hade skrivit ett sjukt långt inlägg om jobb o skit, men ja tog bort allt. De jag ser fram emot är resan just nu.
Har ingen aning vart vi ska, vilket datum vi åker elr nåt. Jag vet bara att om drygt en månad när alla jobbat klart då åker vi till värsta party stället i 1 elr 2 veckor. Jag vill 2 veckor såklart bara ja har råd :) Så ska möta upp alla tjejer ikväll för att kolla runt lite resor och ¨prata vart alla vill åka. Har en känsla av att det kommer bli helt galet, det kommer gå helt BANANAS!!

Strax stan med sjöberg, de är tydligen utförsäljning på Vila så måste ju dit. Och så ska hag hämta ut mitt pass som har kommit nu.
Egentligen tänkte jag sova någon timme tills eve slutar men självklart fastna jag här.

Pusss på rumpan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0