Eclipse

Bio igår med Oscar, Sofie och Marre. Det blev twilights nya eclipse, 3 filmen.
Om ni inte har sett den så SE DEN!!! Så jävla bra, bättre än 1an och 2an helt klart.
Det går inte ens att förklara, ni måste se den själva. Den var helt underbar, fan ja börja gråta på bion de var ju så romantisk och gulligt (A) jag gillar romantiska filmer.

Och Edward... jamjam! Nog för att de inte finns perfekta killar men han är fan perfekt. I filmen iaf. Robert pattinson är min dröm man, hell yeah! Honom vill jag haaaaaa.

Imorgon är de ÄNTLIGEN FREDAG. Jobbat min första vecka, har varit sådär faktist. Städat på bla patologen, ( lik och sånt där.. ) de har inte varit okej. Idag var värst, får se hur de kommer bli. Börjar iaf 05.30 på mornarna och slutar runt 12-13 tiden så skönt att komma hem tidigt men jobbig tid att börja bara. Nästa vecka jobbar ja 2 tim om dan ungefär på ett annat ställe sen kör vi 4 veckor i streck igen och 2 veckor typ 3 tim om dan igen. Sen då? UTOMLAAANDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Annars i helgen då? Ska grilla imorn kväll, de kommer lite härligt folks hit o grejer (: myspys! Kommer bli riktigt trevligt, dricka lite, snacka skit och grilla med sjukt bra sällskap dessutom kan inte bli bättre ;D Sara ska göra mig sällskap över natten sen, så på lördag morgon går vi upp ass tidigt och smörjer in oss med olja o pressar gärnet, på eftermiddan/kvällen så ska ja fira min morfar och efter de då? festa ? ingen aning får se vad som händer ;D







Snyggaste killen någonsin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra film =)

2010-07-03 @ 23:09:22
URL: http://ctstarfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0