Då var denna helg över då.

Har haft totalt fullt upp hela helgen. Så de har inte blivit så mkt data elr något.
Planerna för helgen var ta de totalt lungt på fredan. Det gjorde jag oxå, till kl tio, när jag sedan börja dricka en massa glas rose vin med Sara och annat folk i hällberga. Vi hade planerat hela helgen totalt ja, sara och eve. Skulle bara dricka på LÖRDAG, men det blev ju inte så riktigt. Ännu en helg med 2 dagars festande och lite sömn.

Vakna 8 på lördan, då var det dags för äventyr med Eve. Hon hämta mig, drog till borsökna och vi låg där ett antal timmar o sola. Party på kvällen igen, denna gång hemma hos Sara, lite födelsedagsfirande för henne. Drog sedan till åbryggan, var dock inte där länge gick lite annanstans och sen så sov tjejen hos mig !

Söndag, vakna upp, sara åkte hem och ja åkte till pappa. En timme senare träffa ja Eve & Sara för lite poolmys hos mig. Köpte lite american pizza och kollade fotbolls vm finalen, (sofie var med oxå). Härligt att Spanien vann.

Denna vecka kommer ja få 2 st inneboende, sara och eve sov här inatt och på ons-lör sover dom här igen :) Mysigt med sällskap. Bilder och sånt kul från helgen kommer en annan dag, finns massor på Eves kamera.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0